DIJOUS, 28/03/2024 | 16:03 h
  • visita 1IMG_3252

El príncep inaugura la nova línia de producció de l´Audi Q3 de SEAT

13/7/2011

El nou centre de producció de l´Audi Q3 ubicat a les instal·lacions de SEAT ha estat inaugurat oficialment aquesta tarda. L´acte ha estat presidit pel príncep Felip i hi han assistit, entre d´altres, el president de la Generalitat, Artur Mas; el president del Comitè Executiu de SEAT, James Muir; el ministre d´Indústria, Turisme i Comerç, Miguel Sebastián; i els alcaldes dels municipis on s´ubiquen les instal·lacions de la marca automobilística, l´alcalde de Martorell, Salvador Esteve, l´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler, i l´alcalde de Sant Esteve Sesrovires, Enric Carbonell.

Les noves instal·lacions, que han representat una inversió de 330 milions d´euros, disposen de 450 robots d´última generació.

De moment, el centre ja ha fabricat unes 700 unitats d´aquest vehicle per a la promoció però la producció per comercialitzar-lo no començarà fins al setembre. A partir de llavors, es fabricaran 100.000 vehicles del nou Audi Q3 anuals, una producció que dóna feina a 1.500 persones.

Les autoritats van fer una visita als tallers 6 i 9

Dimecres, 13 de juliol de 2011