DIJOUS, 16/08/2018 | 19:57 h

Consells per evitar estafes i furts als domicilis d´Abrera

25/1/2016

Des de la regidoria de Seguretat ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera i la policia local us passem una sèrie de consells per evitar estafes i furts a l’interior dels domicilis del nostre municipi, especialment entre els veïns i veïnes de la tercera edat.

En declaracions a Ràdio Abrera, el cap de la policia local, Antonio Villalba, ha explicat que aquest mes han tingut lloc al nostre poble dos casos similars. Les persones afectades són les més vulnerables, la gent gran, que reben a casa la visita de suposats agents comercials de les empreses de llum, gas o aigua. També són avis i àvies que han fet algun viatge i sense haver donat la seva autorització reben informació comercial per telèfon.

Per aquest motiu, des de la policia local us recomanem:

- No obrir la porta a desconeguts que afirmin que venen en nom de la companyia del gas, o del llum, proposant un canvi de companyia.

- En cas de tenir dubtes, trucar a la policia local perquè els agents puguin desplaçar-se fins el domicili i verificar l’autenticitat d’aquests comercials.

Telèfon de la policia local d’Abrera: 93 770 09 81.