DILLUNS, 12/11/2018 | 23:23 h

Preparats per la festa més divertida de l´any? Vine al Carnestoltes 2016!

22/1/2016

Si t’agraden les disfresses i la festa participa a les diferents activitats que hem preparat des del Departament de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera amb la col•laboració de la Comissió del Carnestoltes. El proper dijous 4 de febrer, celebrarem el Dijous Gras amb un espectacle infantil amb el grup Gil & Ratataplam, que tindrà lloc a la plaça de la Constitució a les 17 hores.

La festa grossa arribarà el proper dissabte 6 de febrer amb la Gran Rua de Carnestoltes, que comptarà amb animació i ball amb Jorge la Suerte i Disco Band Disc. La rua s’iniciarà a les 16 hores al Parc de Can Morral i finalitzarà a la Plaça Pau Casals, on es farà l’entrega de premis del concurs de disfresses.

Vols participar-hi? Al Punt d’Informació Juvenil (PIJ) La Garsa, al Casal de Joves, podràs fer les inscripcions i recollir els dorsals de les 17 a les 20 hores fins el proper 5 de febrer. Les categories del concurs de disfresses són les següents:
1a. De 0 a 5 anys
2a. De 6 a 10 anys
3a. D’11 a 16 anys
4a. A partir de 17 anys
5a. Especial comparses

La festa continuarà el diumenge 7 de febrer amb un Carnestoltes infantil, que tindrà lloc a la plaça Pau casals a les 12 del migdia. Hi haurà animació per a tots els nens i nenes a càrrec del grup La Cremallera.

Bon Carnestoltes 2016!