DIMARTS, 14/08/2018 | 23:10 h

La Biblioteca Josep Roca i Bros organitza el III Concurs de Súper Lector Infantil

8/1/2016

Per tercer any consecutiu, la Biblioteca Josep Roca i Bros d’Abrera organitza un concurs infantil de lectura que s’adreça a nens i nenes de 6 a 12 anys. L’objectiu és que la lectura sigui divertida i participativa, ja que tots els nens seran convidats a explicar el llibre i dir quina és la seva opinió directament al personal de la sala infantil de la biblioteca.

A més, en aquesta III convocatòria hi ha un segon objectiu: fer un homenatge al gran escriptor infantil Roald Dahl en el centenari del seu naixement. Des de la biblioteca es promouran diferents iniciatives adreçades a donar a conèixer la seva obra.

Les inscripcions s’han de fer durant el mes de gener. Tots els nens que de gener a maig hagin llegit i comentat 6 llibres esdevindran Súper lectors i se’ls donarà un carnet. Un gran mural exposat a la biblioteca anirà reflectint els punts obtinguts per tots els participants.

Només hi compten les lectures de llibres (gomets blau, vermell i verd). No compten ni els còmics ni els llibres d’altres temes. Finalment, tots els Súper lectors podran participar a la gran festa de cloenda que farem el mes de maig, amb animació i molta diversió.

Totes les escoles rebran informació sobre aquesta iniciativa per tal de donar-la a conèixer, així mateix, es difondrà als nostres canals habituals: Facebook, espai web, Ràdio, Biblioteca virtual (apartat Gènius), mitjançant el correu electrònic i especialment des de la mateixa sala infantil de la biblioteca.

Entre la primera i la segona convocatòria van participar 151 nens que van llegir 668 llibres. Esperem que amb aquesta nova edició els més petits segueixin gaudint de la lectura i de la seva biblioteca.