DIVENDRES, 29/03/2024 | 14:01 h

Més de 2.300 persones han gaudit en família del Parc de Nadal

4/1/2016

Jocs gegants, maquillatge, tallers de temàtica variada, inflables, llits elàstics... El Parc de Nadal ha ofert aquest any un ampli ventall d´activitats per gaudir en família. Aquesta edició del Parc de Nadal 2015 ha tingut una durada de dos dies complets, dilluns 28 i dimarts 29 de desembre, en horari de matí i de tarda.

El Parc de Nadal està concebut per fomentar el joc en família, per a que mares, pares, avis, àvies... i infants puguin gaudir plegats d´una estona de joc, en un ambient agradable. I per les tardes també hem comptat amb animacions infantils, amb la cloenda d´un espectacle de màgia.

Des del Departament de Joventut de l’Ajuntament d’Abrera hem organitzat el Parc de Nadal, per on han passat més de 2.300 persones (920 nens i nenes i 1.380 acompanyants). Per això podem dir que ha estat tot un èxit!