DIJOUS, 15/11/2018 | 13:52 h

La Floristeria Nacho Flores guanya per segon any consecutiu el Primer Premi del V Concurs d´Aparadors Nadalencs 2015

28/12/2015

Per la seva qualitat artística, ús de materials propis i adequació temàtica, la Floristeria Nacho Flores d’Abrera ha aconseguit el primer premi del Concurs d’Aparadors Nadalencs 2015, que aquest any celebra la seva cinquena edició.

Amb aquest guardó, la Floristeria Nacho Flores ha guanyat per segona vegada el concurs, que organitzem des del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera.

El segon premi del Concurs d’Aparadors ha estat per la Pastisseria Duch per l’originalitat, ús de materials propis i adequació temàtica de l’aparador. Aquest és també el segon premi consecutiu per l’establiment, que l’any passat també va ser reconegut amb el segon guardó del concurs.

Un representant de l’Associació de Comerciants d’Abrera, una tècnica del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament i un professional de l’interiorisme i l’arquitectura han format el jurat del concurs, que ha avaluat els setze establiments del poble que han participat en aquesta iniciativa. El jurat ha elegit els dos primers premis, dotats amb 200 euros en metàl•lic, publicitat a Ràdio Abrera i dues entrades per al teatre municipal; i 100 euros en metàl•lic, publicitat a l’emissora municipal i dues entrades per al teatre municipal, respectivament.

De la seva banda, un jurat popular ha decidit amb els seus vots el tercer premi del concurs. Veïns i veïnes del nostre poble han escollit com a millor aparador el del comerç El món de les Xuxes, que ha guanyat publicitat a Ràdio Abrera i dues entrades per al teatre municipal.

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, Mònica Torre-Marín, van visitar el passat dimarts 22 de desembre els establiments. Tots dos van agrair la iniciativa als comerciats i van destacar la qualitat de les diferents propostes.

L’entrega de premis del V Concurs d’Aparadors Nadalencs es farà el proper 5 de gener de 2016 durant la Cavalcada dels Reis Màgics d’Orient.