DIMECRES, 19/09/2018 | 12:55 h

500 nens i nenes d´Abrera celebren el Caga Tió Popular a la Plaça Pau Casals

24/12/2015

Un dels elements més entranyables del Nadal, el Tió, ha visitat Abrera per repartir dolços i regals entre els infants del nostre poble. Uns 500 nens i nenes fins a nou anys van pujar a l’escenari de la plaça Pau Casals per cantar i picar el Tió el passat dimarts 22 de desembre a la tarda.

El Caga Tió, seguint la tradició, va “cagar” llaminadures i regals educatius per a tots. El popular tronc va comptar amb l’amenització musical de Noè Ribas. Des de la regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Abrera hem organitzat aquesta activitat, que també va ser incloure una recollida de productes bàsics pel Banc d’Aliments d’Abrera. Molts pares i mares dels infants que van participar al Caga Tió popular van contribuir-hi. Moltes gràcies!