DIVENDRES, 19/04/2024 | 11:20 h
  • bannerlliurament claus

Lliurament de 14 habitatges més de protecció oficial a can Morral

4/7/2011

L´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler, i el secretari d´Habitatge i Millora Urbana de la Generalitat, Carles Sala, han lliurat avui les claus de 14 pisos de protecció oficial de lloguer situats als carrers de Jaume I, d´Olesa, i d´Esparreguera, al barri de can Morral.

Aquests habitatges tenen una superfície útil d´entre 41 i 60 metres quadrats, una i dues habitacions, i plaça d´aparcament. Els ha construït l´Institut Català del Sòl (Incasòl) i els administrarà l´Agència de l´Habitatge de Catalunya. El preu del lloguer oscil·la entre els 250 i 350 euros mensuals.

Els pisos estan ubicats a quatre edificis que s´estructuren en una illa amb forma d´U, amb un pati interior comú. Les instal·lacions inclouen una xarxa separativa d´aigües i plaques d´aprofitament de l´energia solar per a la producció d´aigua calenta sanitària.

En total s´havien admès més de 150 sol·licituds per aquesta promoció. Les persones interessades van presentar la documentació necessària a l´Agència de l´Habitatge de Catalunya,  i un cop comprovat que complien els requisits de la promoció, l´Ajuntament va realitzat un sorteig públic per adjudicar els pisos.

Abans de l´estiu és previst que la Generalitat obri un nou procés de sol·licituds per a una promoció d´una cinquantena d´habitatges de lloguer amb opció de compra també al barri de can Morral.

Dilluns, 4 de juliol de 2011