DIMECRES, 15/08/2018 | 01:12 h

• OFRENA FLORAL

Homenatge i ofrena floral al cementiri vell d´Abrera

3/11/2015

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem participat en l’homenatge i ofrena floral que ha tingut lloc al cementiri vell aquest diumenge 1 de novembre, en record dels veïns d’Olesa de Montserrat que van morir afusellats el 19 de febrer de 1939 en aquest recinte.

Representants dels Ajuntaments d’Abrera i d’Olesa, partits polítics i ciutadans de les dues poblacions, entre ells familiars de les víctimes, hem recordat aquests tràgics fets. L’exalcalde d’Olesa, Fèlix Figueras, va ser una de les persones que van morir afusellades a Abrera. Els seus familiars han agraït la celebració de l’acte i han destacat el fet que, tot i que ja han passat 76 anys, molts ciutadans es reuneixen cada any per recordar-ho.