DIMECRES, 19/09/2018 | 05:15 h

• panellets1

Més de 400 avis i àvies celebren la Castanyada al Pavelló d´Esports Municipal

27/10/2015

Un any més des de l’Ajuntament d’Abrera hem col•laborat amb el Casal d’Avis en l’organització del berenar de tardor, amb la celebració de la tradicional Castanyada. Més de 400 avis i àvies del poble van participar el passat diumenge 25 d’octubre en la festa, on no van faltar els productes típics com els panellets i les castanyades torrades. Un grup de voluntaris del casal va fer possible que la celebració fos tot un èxit. Després del berenar hi va haver ball i animació a càrrec de José. L’esdeveniment, segons ens van explicar alguns participants, és una oportunitat excel•lent per retrobar-se amb veïns i amics de la tercera edat.