DIMARTS, 14/08/2018 | 19:25 h

• consellalcaldes

Els alcaldes i alcaldesses del Baix Llobregat donen suport a les empreses del sector de l´automòbil

27/10/2015

El Consell d’Alcaldes i Alcaldesses del Baix Llobregat ha aprovat per unanimitat un manifest en defensa de les inversions al sector de l´automòbil a la comarca. Els batlles donen suport a l’existència de l’empresa SEAT i demanen a la direcció de la companyia que es portin a terme les inversions previstes per garantir la viabilitat de la factoria i dels llocs de treball.

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, va participar el passat 20 d’octubre en aquesta reunió, la primera del Consell d’Alcaldes i Alcaldesses de la comarca en l’actual legislatura. En el moment de l´aprovació del manifest estaven presents a la sala representants del Comitè d´empresa d´UGT i CCOO de SEAT, els quals van exposar la seva preocupació davant la greu situació en la que es troba el sector de l´automòbil. Representants de les patronals PIMEC i AEBALL, també presents a l’acte, van manifestar el seu suport solidari amb els treballadors i treballadores de SEAT, així com amb totes les indústries auxiliars i proveïdors del sector.

El alcaldes i alcaldesses del Baix Llobregat també insten a les administracions competents en política industrial a mantenir una actitud activa en la resolució d´aquest conflicte.

Llegeix el Manifest dels Consell d’Alcaldes i Alcaldesses aquí.