DIMARTS, 14/08/2018 | 08:50 h

• escola_bressol_monpetit

Ajuts de menjador per a infants de l´Escola Bressol Municipal

13/10/2015

Des de l´Ajuntament d’Abrera obrim una convocatòria per tal que les famílies puguin sol•licitar ajuts de menjador.

Aquest ajut s’adreça als infants matriculats a l’Escola Bressol Municipal que facin ús del servei de menjador fix. Amb l’objectiu d’evitar que les famílies es vegin obligades a renunciar al servei de menjador i garantir la correcta alimentació dels infants, així com facilitar la conciliació de la vida familiar i personal.

Per la concessió dels ajuts es tindrà en compte la situació socioeconòmica de la unitat familiar, (nivell de renda), les situacions específiques de les famílies (família nombrosa, monoparental, discapacitat) i la valoració dels serveis socials en cas que la família estigui atesa per aquests.
L’ajut parcial o total permetrà becar el servei de menjador de novembre de 2015 a juliol de 2016 i el rebrà directament l’empresa que gestiona l’Escola Bressol Municipal.

Les famílies interessades poden presentar la sol•licitud i la resta de documentació fins el 29 d’octubre a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera.

L’imprès de sol•licitud el trobareu aquí, a l’Ajuntament i a l’Escola Bressol Municipal, on també podeu consultar les bases de la convocatòria.