DIMARTS, 14/08/2018 | 15:59 h

• Presentacio_Femxarxa

L´Ajuntament d´Abrera col•labora en el projecte Fem Xarxa, Fem Empresa

8/10/2015

Potenciar l’esperit emprenedor a la comarca. Aquest és l’objectiu de Fem Xarxa, Fem Empresa, un projecte supramunicipal format per els 7 municipis del Baix Llobregat Nord: Ajuntament d´Abrera, Ajuntament de Martorell, Ajuntament d´Olesa de Montserrat, Ajuntament de Collbató, Ajuntament d´Esparreguera, Ajuntament de Sant Andreu de la Barca i Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires.

El projecte permet oferir cursos i tallers gratuïts destinats a empreses i emprenedors de la zona nord del Baix Llobregat. La finalitat d’aquesta proposta és educar emocionalment els emprenedors i acompanyar els empresaris perquè desenvolupin el seu talent. La formació inclou eines com el mètode Canvas, Networking. comunicació 2.0, i sessions de coaching.

L’Ajuntament d’Abrera acollirà la càpsula formativa Gestió d’impagats el proper 22 de març pel matí.

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, ha participat aquest dimecres en l’acte de presentació del projecte, que ha tingut lloc a la Sala Domènech i Estapà de Sant Esteve de Sesrovires. L’han acompanyat l’alcaldessa de Sant Esteve Sesrovires, Mª del Carme Rallo, el regidor d’Obres i Serveis, Parcs i Jardins, Urbanisme i Mobilitat de l’Ajuntament d’Abrera, Albert Roca, i diversos tècnics de promoció econòmica dels diferents Ajuntaments del Baix Llobregat Nord.

“Els emprenedors necessiten suport a l’hora de fer la seva pròpia empresa. És el moment on es plantegen més dubtes i qualsevol ajuda és ben rebuda”, ha comentat l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro. “Els Ajuntaments coneixem com funciona documentalment la generació d’una empresa i el teixit industrial. Hem d’assessorar en tot moment per tal que les idees dels emprenedors es consolidin en projectes empresarials sòlids de futur i amb garanties”, ha afegit.

El projecte Fem Xarxa Fem Empresa està finançat pel Fons Social Europeu, la Diputació de Barcelona i tots els ajuntaments implicats.

Podeu consultar el programa d’activitats de Fem Xarxa, Fem Empresa aquí.

Més informació i inscripcions:
Ajuntament d’Abrera. Departament de Promoció Econòmica. Telf. 93 770 01 02
mendietallt@ajuntamentabrera.cat