DIMECRES, 19/09/2018 | 11:01 h

• bibio2

Biblioexperiències: orientació laboral i professional per a dones

29/9/2015

La Biblioteca Josep Roca i Bros d’Abrera realitzarà aquest octubre una nova activitat relacionada amb el món laboral, les Biblioexperiències, tres tallers on es tractaran diferents temes relacionats amb el perfil professional.

Les dones que hi participaran aprendran a preparar una entrevista de feina, conèixer les seves aptituds i dissenyar el seu perfil professional.

L’ Ajuntament d’Abrera col·labora en aquesta iniciativa amb el Departament de Promoció Econòmica.

Amb activitats com aquesta, la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Província de Barcelona pretén que la biblioteca pugui ser un referent i un suport per a la recerca de feina, en col·laboració amb el treball que es realitza als departaments de promoció econòmica municipals.

La Biblioteca Josep Roca i Bros disposa d’un fons especial de llibres i altres materials. També col.labora activament en el Prestatge Virtual Món laboral d’aquesta xarxa: http://bibliotecavirtual.diba.cat/mon-laboral.