DIVENDRES, 17/08/2018 | 12:50 h

• bona_71Nou logo subv

Curs 2015-2016: subvencions del material escolar

21/9/2015

L’Ajuntament d’Abrera ha decidit un any més subvencionar els llibres de text/material autoeditat, l’ordinador/tauleta digital i els continguts educatius digitals, per tal d’ajudar les famílies en la formació dels nens i joves.

L’ajuda s’adreça a tots els alumnes empadronats a Abrera i matriculats en centres educatius públics o concertats en qualsevol dels cursos d’ensenyament obligatori, des de P3 a 4t d’ESO.

La subvenció per als llibres de text i el material autoeditat és del 50% del cost. A més, en el marc del projecte eduCAT1x1 de l’ESO, es concedirà un ajut econòmic de 75 € per a l’adquisició de l’ordinador o la tauleta digital, així com una subvenció del 50% del cost dels continguts educatius digitals.

Igualment, per als alumnes matriculats en escoles d’educació especial, l’ajut és del 50% del cost del material didàctic.

Per a aquelles famílies que comprin els llibres de text a través de les AMPA dels centres públics d’Abrera, la subvenció ja s’haurà aplicat directament en el moment de la seva adquisició. En canvi, aquelles persones que ho facin a través d’un comerç o per qualsevol altre mitjà, hauran de sol•licitar l’ajut a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera abans del 31 de desembre de 2015.

L’imprès de sol•licitud el trobareu al mateix Ajuntament i en el següent enllaç:

Bases subvenció llibres text...pdf
Model sol·licitud subvenció llibres text...pdf