DIJOUS, 16/08/2018 | 04:23 h

Ple ordinari: suport als treballadors amb conflictes laborals

25/9/2015

Els grups municipals del PSC, Ad’A, Abrera en Comú, ERC i Convergència van presentar en el ple celebrat aquest dijous 24 de setembre dues mocions conjuntes. La primera dóna suport a les persones ocupades en diferents empreses del Baix Nord que darrerament s’han vist afectades per diversos conflictes laborals.

És el cas de les empreses General Cable, U-Shin, Johnson Controls Eurosit, Valeo Clima, Industrias Castellón, Sclegel Taliana i Inovyn-Solvay.

En el text es va demanar a la direcció d’Inovyn-Solvay un pla de futur negociat amb el comitè d’empresa. També es va instar al govern de la Generalitat a fer de mediador en tots aquests conflictes.

Tots els grups van aprovar la moció per unanimitat.

Foto: SantAndreutv.com