DIMARTS, 14/08/2018 | 16:02 h

Ple ordinari: aprovació de la liquidació dels pressupostos municipals

25/9/2015

En el ple ordinari celebrat dijous a l’Ajuntament d’Abrera es va aprovar la liquidació dels pressupostos municipals de l’exercici de 2014, amb un superàvit de 2,8 milions d’euros i un romanent de tresoreria de 10 milions, així com un suplement de crèdit i crèdit extraordinari per a diverses partides del pressupost d’enguany.

Els estats i comptes anuals de 2014 van comptar amb els vots a favor de l’equip de govern, és a dir, PSC, ERC i CiU, l’abstenció de C’s, i el vot contrari d’Abrera en Comú i ADA.

Ara s’hauran de presentar al Tribunal i la Sindicatura de Comptes abans de l’1 d’octubre.

En el ple també es van aprovar les actes dels plens celebrats el 15 de juliol i l’1 de setembre, i la classificació administrativa a efectes econòmics de les categories d’agent i caporal.

Entre d’altres temes, també es va aprovar la modificació dels Estatuts del Consorci de Turisme del Baix Llobregat i les xifres provisionals de població del padró municipal a data d’1 de gener de 2015, amb un total de 12.071 abrerencs i abrerenques.

També es van determinar els dies 29 de juny i 31 d’octubre com a festes locals per l’any 2016.