DIJOUS, 16/08/2018 | 21:53 h

• impacte

Eleccions al Parlament de Catalunya 2015: 8.828 veïns i veïnes d´Abrera estan cridats a les urnes

23/9/2015

Un total de 8.828 abrerencs i abrerenques podran exercir el seu dret a vot aquest diumenge per participar a les Eleccions al Parlament de Catalunya 2015.

Ho podran fer en 16 meses electorals repartides en sis col•legis: l’Escola Platón Sartí, l’IES Voltrera, els Casal Socials del Rebató, Can Vilalba i Santa Maria de Vilalba i el mòdul electoral ubicat al barri de Ca n’Amat. L’horari per poder votar és de les nou del matí a les vuit de la tarda.

Durant la jornada de diumenge, Ràdio Abrera oferirà butlletins informatius especials, amb totes les dades referents a la jornada electoral.

A partir de les vuit del vespre, l’emissora de ràdio emetrà des del col•legi electoral de l’Escola Platón Sartí un programa especial amb les primeres dades dels sondejos a peu d’urna, els resultats i les valoracions dels líders de les agrupacions locals de les diferents candidatures que concorren als comicis.

El Parlament és la institució que representa el poble de Catalunya. Exerceix la potestat legislativa, aprova els pressupostos de la Generalitat i controla i impulsa l’acció política i de govern.

Exerceix també les competències que li són atribuïdes per l’ordenament jurídic i, en especial, per l’Estatut d’autonomia de Catalunya.

Diumenge a la nit també podreu consultar els resultats de les Eleccions al Parlament de Catalunya 2015 en aquesta pàgina web.