DIJOUS, 16/08/2018 | 20:01 h

• festa_holi_peq

Festa Holi amb el Tour #Big Friday15: primera celebració de cloenda de l´estiu

15/9/2015

L´endemà de la Diada, el dissabte 12 de setembre, la plaça Pau Casals va ser l´escenari d´una gran festa juvenil per celebrar la fi de l’estiu. Tot i que la pluja va amenaçar l’inici, la Tour #Big Friday 15 va arribar a Abrera amb vuit hores de la millor música electrònica del moment i molt color amb dues mil paperines plenes de pols Holi.

Groc, vermell, blau, verd... La pols Holi està feta amb ingredients naturals com la farina de blat i colorant alimentari. Prové de l’Índia i és coneguda pel seu ús en festivals religiosos hindús.

Els assistents a les Festes Holi vesteixen de blanc i llencen la pols Holi a l´aire, en una explosió de colors.

Més de 300 joves van gaudir de la Tour #Big Friday 15, realitzada per un grup de joves del municipi. Els DJ`s, col•laboradors de Ràdio Abrera, van transformar la plaça en tot un espectacle.