DIMECRES, 21/11/2018 | 02:49 h

Horari d´estiu als Centres d´Atenció Primària d´Abrera

17/7/2015

Fins el 15 de setembre estarà vigent l´horari d´estiu als Centres d´Atenció Primària (CAP) d´Abrera establert pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. Així, els ambulatoris dels barris de Can Vilalba i Santa Maria de Vilalba romandran tancats i l´atenció sanitària al municipi es concentra al CAP d´Abrera, en horari de 8h a 20h. Durant l´estiu funcionarà el sistema de cites al dia i no hi haurà cites programades, és a dir, que es donaran les visites el mateix dia tant a pediatria com a medicina general. Només cal adreçar-se a l´ambulatori, al carrer Manresa número 9 o trucar al 93 770 25 61.En cas de necessitar atenció mèdica fora de l´horari esmentat, de dilluns a diumenge, fins les dotze de la nit, els veïns d´Abrera poden adreçar-se al CAP d´Esparreguera trucant al 93 775 19 65. I en la resta d´horaris, al CUAP de Sant Andreu de la Barca o a l´Hospital Sant Joan de Déu de Martorell.