DIMARTS, 14/08/2018 | 08:54 h

15/7/2015

La ràpida intervenció de Policia Local, Protecció Civil i Bombers evita que es propagui el foc en tres incendis declarats aquest dimecres a la zona del Torrent Gran d’AbreraAquest dimecres 15 de juliol s’han declarat tres petits incendis a la zona del Torrent Gran d’Abrera, concretament al carrer Treball. El primer es va declarar poc després de dos quarts de set de la tarda, hi van cremar 150 m2 de matoll i algun pi, i es va donar per extingit a dos quarts de vuit.I minuts després de dos quarts d’onze de la nit es va rebre un segon avís d’un altre incendi amb dos focus: un al costat de la carretera que va cremar 20 m2 de matoll, i una altre a la zona del torrent, que va cremar una superfície de 350 m2. En aquest cas el foc es va donar per extingit abans de les dotze de la nit. L’Ajuntament d’Abrera vol agrair la ràpida intervenció tant de la Policia Local i Protecció Civil, com del Cos de Bombers de la Generalitat, que va permetre que el foc no s’estengués.