DIMECRES, 26/09/2018 | 00:52 h

• Olimpiada Jove

Ja es poden fer les inscripcions a la IV Olimpíada Jove

9/6/2015

L’Associació Joves d’Abrera ja ha obert la inscripció per a la quarta edició de l’Olimpíada Jove que es celebrarà el dissabte 27 de juny, a partir de les 17.00h al Parc de Can Morral, en el marc de la Festa Major Jove.

S’adreça a joves a partir de 18 anys que hauran de superar diverses proves en equips formats per quatre persones que podran anar disfressats. Hi haurà botifarrada gratuïta per a tots els participants i premis especials pels guanyadors.

Les inscripcions són limitades i s’han de fer abans del 16 de juny lliurant el formulari d’inscripció al Casal de Joves. El preu de la inscripció és de 10 euros per grup, i per a més informació es pot consultar el facebook de l’Associació Joves d’Abrera.

Dimarts, 9 de juny de 2015