DIMARTS, 14/08/2018 | 16:02 h

• images2

Un total de 8.851 abrerencs, cridats a les urnes aquest diumenge

21/5/2015

Un total de 8.851 abrerencs i abrerenques estan cridats a les urnes aquest diumenge 24 de maig, per determinar com quedarà configurat l’Ajuntament d’Abrera a partir del 13 de juny i durant els propers quatre anys. Aquests comicis municipals compten amb vuit formacions polítiques i vuit candidats: Jesús Naharro (PSC), Julián de Antón (PP), Miquel Carrión (ADA), Mònica Torre-Marin (CiU), Valeri Mena (Abrera en Comú), Iván Guffroy (PxC), Xavier Serret (ERC) i Juan Agustín Esteban de Ciutadans.

Els electors abrerencs podran triar entre aquestes vuit candidatures que opten a l’alcaldia d’Abrera en un total de 16 meses electorals repartides en sis col·legis electorals: l’Escola Francesc Platón Sartí, l’Institut Voltrera, els casals socials del Rebato, Can Vilalba i Santa Maria de Vilalba, i un mòdul electoral instal·lat al carrer Aneto, del barri de Ca n’Amat. Diumenge, els col·legis electorals romandran oberts des de les 9h matí fins a les 20h.

A través del web municipal es podrà fer el seguiment de la jornada electoral amb les dades de participació i escrutini i també Ràdio Abrera farà el seguiment de la jornada a través dels serveis informatius amb butlletins especials a partir de les 9 del matí, cada dues hores, i a partir de les 20.00h, amb un programa especial des de l’Escola Francesc Platón Sartí, amb les primeres valoracions dels candidats un cop coneguts els resultats.

Generalitat de Catalunya: www.locals2015.cat/ca/municipals.html
Ministeri de l´Interior: locales2015.mir.es/web/locales2015