DIMARTS, 14/08/2018 | 08:49 h

• hort municipal

Nova adjudicació de 8 horts socials a Can Morral

14/5/2015

Fins el 3 de juny està oberta la 13a convocatòria per a l’adjudicació d’autoritzacions temporals de vuit parcel·les destinades a conreu hortícola, en els terrenys municipals a la Masia de Can Morral del riu.

Hi poden optar els veïns d’Abrera que no disposin de cap altre terreny de conreu i tinguin una renda familiar que no superi en 5 vegades el salari mínim interprofessional.

Les sol·licituds s’han de presentar a la Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera. Podeu consultar tota la informació al detall (convocatòria, full de petició, bases i full informatiu) al destacat de portada d´aquest web.

Dijous, 14 de maig de 2015