DIMARTS, 14/08/2018 | 08:51 h

• ESCOLA MUSICA w

Diada de Sant Jordi a Abrera

24/4/2015

Més d´un centenar de persones van participar als actes de la Diada de Sant Jordi que ahir es van organitzar al Centre Polivalent amb les diferents activitats que hi havia programades.

Els joves de l´Espai Jove van ser els monitors dels tallers de Sant Jordi: estampació de samarretes, roses de pasta, roses de fondant, roses de carxofa i maquillatge de Sant Jordi. A banda, hi va haver les actuacions de l´Escola de Música i un conta-contes de part d´una mare voluntària per a la cloenda de la festa.

Al voltant d´un centenar de veïns van participar als actes del Centre Polivalent a la tarda, i una quinzena de joves al taller de graffiti, que l´Institut Voltrera va fer al matí.

Divendres, 24 d´abril de 2015