DIMECRES, 19/09/2018 | 05:13 h

• DSCN8513

Abrera celebra fins diumenge la Setmana de la Terra

20/4/2015

Aquesta setmana es celebra la Setmana de la Terra d’Abrera, que cada any s’organitza pels volts del 22 d’abril, Dia Internacional de la Terra. En aquest sentit, des de la Regidora de Medi Ambient, juntament amb les entitats ecologistes ANDA i Seo Birdlife, i la col·laboració de Llobregat Sostenible, Hàbitats/Projecte Rius, i Argelaga Serveis Ambientals s’han programat tot un seguit d’activitats adreçades a tota la família.

La primera és l’exposició “Volar, viatjar, viure” sobre els ocells de península ibèrica, que es pot visitar a la Casa de Cultura, on hi romandrà fins el 30 d’abril.

Dijous es farà una jornada d’observació i anellament d’ocells a la plana rel riu Llobregat, i es presentarà la guia dels ocells de l’entorn del riu, amb dades del seguiment de l’avifauna a les finques municipals de Can Morral del Riu i Sant Hilari.

El cap de setmana, es faran activitats interpretatives dels ecosistemes del riu, amb tallers sobre el projecte de “Tortugues d’Abrera” i els ocells, amb una regada dels arbres de la plantada popular del passat mes de febrer, i també una passejada per la riera del Morral del Molí.

Podeu consultar totes les activitats al programa d´actes penjat en portada.

Dilluns, 20 d´abril de 2015