DIMECRES, 19/09/2018 | 13:09 h

• municipals 2015

Fins el 13 d´abril es pot consultar el cens electorals per a les municipals del 24M

7/4/2015

L’Ajuntament d’Abrera, seguint la normativa del Règim Electoral General, exposa al públic les llistes del cens electoral fins el 13 d’abril amb motiu de la celebració de les eleccions municipals del 24 de maig.

D’acord amb el Reial Decret pel qual es convoquen les eleccions locals s’exposaran al públic les llistes provisionals del cens electoral, als efectes que es puguin consultar per tots els interessats. Les persones interessades podran examinar el cens i, si s’escau, formular reclamació en els termes previstos per la Llei Orgànica del Règim Electoral General (article 39.3). En cas de reclamació, s’haurà d’aportar DNI, passaport o permís de conduir per a les persones amb nacionalitat espanyola, i la targeta de resident o passaport per a les persones estrangeres.

La inscripció en el cens electoral és condició necessària per poder exercir el dret a vot el proper 24 de maig. Qui no figuri en el cens electoral del municipi, no podrà votar. El cens electoral es podrà consultar a les oficines municipals de l’Ajuntament d’Abrera (plaça Constitució, 1) de dilluns a divendres de 9 a 14 hores i dimarts i dimecres a la tarda de 16.30h a 19 hores.

D’altra banda, fins el 14 de maig romandrà obert el termini per sol·licitar el vot per correu a les Eleccions Municipals. Només cal adreçar-se a qualsevol oficina de correus amb el DNI original per fer la sol·licitud del certificat d’inscripció en el cens electoral. Les persones que es troben temporalment a l’estranger, entre la convocatòria de les eleccions i el dia de les eleccions, podran exercir el dret al vot un cop inscrites en el Registre de matricula consular com a no resident. L’imprès de sol·licitud es pot recollir en les mateixes oficines o també es pot descarregar telemàticament al web electoral  http://locales2015.mir.es/web/locales2015.

Dimarts, 7 d´abril de 2015