DIJOUS, 16/08/2018 | 09:58 h

• IMG-20150406-WA0015

Tradicional cantada de Caramelles

7/4/2015

Una quarantena de caramellaires, petits i grans, van tornar a sortir als carrers d´Abrera, un any més, a celebrar la Pasqua Florida amb la tradicional cantada de Caramelles.

Diumenge al matí petits i grans cantaires van omplir novament els carrers amb les cançons que han estat assajant les darreres setmanes. Els més petits van fer el recorregut a dalt del trenet de les caramelles. Els cantaires van començar al barri del Rebato i van recòrrer els carrers de la Vila amb parada i cantada de caramelles a la Residència d´Avis Canigó i davant de l´Ajuntament. El recorregut va finalitzar a la plaça de l´Església de Sant Pere als volts del migdia.

L´activitat està organitzada per l´Associació Cultural i Folklòrica d´Abrera- Caramelles d´Abrera en col·laboració amb l´Ajuntament.

Dimarts, 7 d´abril de 2015