DISSABTE, 07/12/2019 | 07:25 h

• pobresa energetica

Suport a la ILP contra la pobresa energètica

2/4/2015

La Plataforma d’Afectats per la Hipoteca del Baix Llobregat Nord va presentar divendres al ple de l’Ajuntament d’Abrera, una proposició de suport a la Iniciativa Legislativa Popular contra la pobresa energètica de mesures urgents per fer front a l’emergència habitacional.

Aquesta proposta recull mesures contra el sobreendeutament relacionat amb l’habitatge habitual, per evitar desnonaments que puguin conduir a una situació de manca d’habitatge, per evitar la pobresa energètica lligada a la situació d’exclusió habitacional; i mesures per garantir la funció social de la prooietat i impulsar la creació d’habitatge assequible.

La proposta de la PAH va comptar amb el suport de tots els grups municipals, a excepció del PP, que s’hi va abstenir.

Dijous, 2 d´abril de 2015

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25