DIMARTS, 14/08/2018 | 19:28 h

Convocat a les 12h un minut de silenci en record de les víctimes de l´avió sinistrat

25/3/2015

L’Ajuntament d´Abrera vol expressar el seu més sentit condol als familiars i amics de les víctimes de l’accident aeri ocorregut ahir. El consistori ha convocat un minut de silenci, a les 12 hores, davant de l’Ajuntament, en record dels passatgers i de la tripulació que viatjaven en l’aparell de la companyia Germanwings sinistrat als Alps francesos mentre cobria el trajecte Barcelona-Düsseldorf amb 150 persones a bord.

En compliment dels tres dies de dol oficial decretats a Catalunya, les banderes de la façana de l’Ajuntament s’han abaixat a mig pal.

Dimecres, 25 de març de 2015