DIVENDRES, 29/03/2024 | 12:04 h
  • curs monitors

Nou curs de monitor de lleure

23/3/2015

Durant els mesos d’abril i maig, el Departament de Joventut de l’Ajuntament d’Abrera tornarà a organitzar un curs de monitor de lleure a través de l’Escola Lliure El Sol. Està adreçat a persones que estiguin fent de monitor o vulguin ser-ho en alguna entitat d’educació en el temps lliure.

Començarà el 7 d’abril i s’allargarà fins el 13 de maig, amb classes de dilluns a divendres en horari de 10h a 14h al Casal de Joves d’Abrera. El preu és de 200 euros, però està subvencionat per l’Ajuntament per a les persones empadronades a Abrera, qeu hauran de pagar 150 euros. A més, el curs es pot bonificar per a treballadors en actiu. Per a més informació es pot trucar al telèfon 93 770 43 34, i les inscripcions es poden formalitzar ja a través del web www.escolaesol.org.

Dilluns, 23 de març de 2015