DIJOUS, 16/08/2018 | 21:51 h

• escoles

Els centres educatius d´Abrera organitzen jornades de portes obertes

2/3/2015

En el marc del procés de preinscripció i matrícula per al curs escolar 2015-2016, les escoles d’infantil i primària i l’institut de secundària d’Abrera organitzen aquesta setmana unes visites per tal de donar a conèixer els centres a les noves famílies que ho desitgin.

En aquest sentit, dimarts dia 3 de març es podrà conèixer l’Escola Abrera a les 15.15h, i l’IES Voltrera en dues sessions: la primera a les 16.45h per als alumnes de l’Escola Abrera i Ernest Lluch, i a les 17.15h per als alumnes del Francesc Platón i Sartí.

Dimecres dia 4 organitzarà la seva jornada de portes obertes l’Escola Ernest Lluch a les 15.15h; i a la mateixa hora, el dijous dia 5, serà el torn de l’Escola Francesc Platón i Sartí.

Per a més informació sobre el procés de preinscripció i matrícula per al proper curs escolar, es pot consultat l’apartat d’Educació d´aquest web, contactar directament amb els centres educatius, o bé adreçar-se al Departament d’Ensenyament de la Generalitat a través de www.gencat.cat/preinscripcio.

Dilluns, 2 de març de 2015