DISSABTE, 17/11/2018 | 09:52 h

• escola

Ensenyament inicia els tràmits per engegar al març les obres de la Tercera Escola

25/2/2015

La Direcció dels Serveis Territorials del Baix Llobregat del Departament d’Ensenyament de la Generalitat, ha emès un comunicat informant que la construcció de la tercera escola d’Abrera està previst que comenci el proper mes de març, amb la previsió de poder estar acabada el segon trimestres del curs vinent.

Ensenyament ja ha iniciat els tràmits administratius amb l’Ajuntament d’Abrera per tal d’engegar les obres de construcció de l’esperat centre escolar, que s’ubicarà al barri de Can Morral, entre el carrer Esparreguera i la travessera de Can Morral. El pressupost d´aquesta obra és de 3.149.000 euros i té un termini d’execució de 12 mesos. El trasllat al nou centre, es faria tan bon punt finalitzessin les obres.

Actualment l’Escola Abrera desenvolupa la seva activitat en mòduls dins el recinte del col·legi Ernest Lluch. Està projectada inicialment per a una línia d’ensenyament d’infantil i primària amb capacitat per a 225 alumnes des de P3 fins a 6è curs, i amb possibilitat d’ampliació.

Dimecres, 25 de febrer de 2015