DIJOUS, 16/08/2018 | 10:03 h

• IMG_1944 b web

L´àvia Antonia Herrera rep un homenatge de l´Ajuntament per seu centenari

16/2/2015

Antonia Herrera López, usuària de la Residència El Canigó d’Abrera, ha rebut un homenatge de l’Ajuntament i de la Generalitat de Catalunya coincidint amb la celebració del seu 100 aniversari.

La residència li ha organitzat una festa on ha assistit la 1a Tinent d’alcaldessa, Guadalupe Marcos, que li ha lliurat un ram de flors en nom del poble, i una representant de la Generalitat, que li ha lliurat la Medalla Centenària.

Antonia, filla de Pinos Puente (Granada) va treballar de costurera i modista.  Acabada la guerra va conèixer qui seria el seu marit amb qui va tenir 6 fills. Als anys 60 la família es trasllada a Barcelona. Amb 15 nets i 6 besnéts porta 11 anys a la Residència d´Abrera.

Aquest veïna centenària ha bufat les espelmes del seu 100 aniversari amb molta il·lusió acompanyada dels altres residents i de tota la seva família.

Dilluns, 16 de febrer de 2015