DIMARTS, 14/08/2018 | 17:29 h

• neu abrera

Afectacions per la neu a Abrera

4/2/2015

Aquest matí Abrera s´ha despertat totalment blanca. La neu ha caigut amb ganes a primera hora del matí provocant algunes incidències. En aquest sentit, s’ha suspès el transport escolar dels alumnes de primària de l’escola Francesc Platón Sartí.   L’autocar de l’institut Voltrera, que arribava al centre a les 8h del matí, ha circulat amb total normalitat. Els centres escolars romanen oberts amb serveis mínims.

D’altra banda, segons la Policia Local, s’ha començat a estendre sal en alguns carrers del municipi per evitar problemes en la circulació a causa de la neu que està quallant.

També hi ha hagut molts problemes de circulació en vies importants com l’AP7 a Martorell i l’A2 a Abrera. Segons el Servei Català de Trànsit els vehicles pesats han estat desviats a Abrera, per la B-40, ja que hi havia neu i gel a la calçada a la zona del Bruc on nevava amb molta intensitat. En aquest sentit, es recomanava als conductors que circulàven per les vies afectades que anèssin equipats amb cadenes. L´A-2 s´ha pogut reobrir a Abrera en tot dos sentits cap a les 14.30h.

La predicció del Servei Meteorològic de Catalunya indica que en poques hores el front haurà passat, tot i que s´acosten dies amb temperatures molt baixes, fet que provocarà gelades en hores nocturnes i zones obagues allà on hi hagi neu fosa o pluja caiguda.

En cas d´emergència, truqueu al 112.

Seguiu l´evolució de l´episodi de nevades a www.meteo.cat

Consells d´autoprotecció: interior.gencat.cat

Dimecres, 4 de febrer de 2015