DIVENDRES, 21/09/2018 | 04:57 h

• embornals

Treballs de neteja dels embornals del municipi

7/1/2015

L’Ajuntament d’Abrera està fent treballs de neteja dels embornals del municipi per evitar que aquests estiguin obstruïts. L’objectiu d’aquests treballs és prevenir inundacions i que la xarxa d’aigües pluvials pugui funcionar al 100%. La campanya s’ha iniciat al barri del Rebato i s’ampliarà a la resta del municipi.

Els treballs consisteixen en la neteja del fons d’areneres i albellons de la xarxa municipal d’evacuació de pluvials amb retirada de sòlids i líquids dipositats. Des del consistori es demana la col·laboració ciutadana perquè els veïns no aparquin els seus vehicles a sobre dels embornals quan s’efectuï la neteja. En aquesta línia, es penjaran cartells informatius als carrers on es farà l’actuació.

Dimecres, 7 de gener de 2015