DIMARTS, 14/08/2018 | 16:04 h

• 1r PREMI W

Guanyadors del IV Concurs d´Aparadors Nadalencs

23/12/2014

La floristeria Nacho Flores, la Pastisseria Duch, i la botiga de mobles i decoració de la llar La More-neta Col·lonial, s´han endut el primer, segon i el Premi Popular, respectivament, del quart Concurs d´Aparadors Nadalencs que organitza l´Ajuntament d´Abrera.

El jurat ha valorat, del total de 13 establiments participants, criteris com l’originalitat, la creativitat i la innovació, la qualitat artística, l´ús de materials propis i respectuosos amb el medi ambient, i l´adequació temàtica festiva.

El Premi Popular ha estat per la botiga que més vots ha rebut a través de la pàgina web municipal i de les dues bústies dipositades al Mercat Municipal d’Abrera.

Com a premi, les tres botigues guanyadores tindran publicitat de l´establiment a l´emissora municipal RàdioAbrera, dues entrades de teatre a la Sala Municipal, i el distintiu com a guanyadores del concurs, a més d´una dotació econòmica de 200 euros per al primer classificat, i 100, per al segon.

Floristeria Nacho Flores, primer premi

Pastisseria Duch, segon premi