DIVENDRES, 19/04/2024 | 17:50 h
  • 1a

Les nadales del Platón, tret de sortida al gruix d´actes de Nadal

23/12/2014

La cantada de nadales dels alumnes de l´escola Platón Sartí han donat el tret de sortida al gruix d´activitats del Nadal a Abrera. Una setantena de petits cantaires de 8 anys han interpretat nadales en castellà, català i anglès, dibuixant un somriure als assistents.

Dimarts a la tarda, a partir de les 16h, a la Plaça de Pau Casals hi haurà Tió Popular per als més petits, i també es celebrarà el dia dels Drets dels Infants amb diferents activitats i sorpreses, i també hi haurà un punt de recollida de productes per al Banc d’Aliments d’Abrera.

Divendres, 26 de desembre, a les 19h a l’Església de Sant Pere, hi haurà el tradicional Concert de Sant Esteve de la Coral Contrapunt.

Dimecres 31 hi haurà Festa de Cap d’Any al Pavelló Esportiu Municipal amb Dj Emilio Romero que obrirà la festa a partir de 00.30h, i l’equip de Big Friday que posarà ritme a partir de les 3h de la matinada, amb l’actuació del DJ Bruno Navarro. Les entrades anticipades es podran adquirir els dies 22, 23, 29 i 30 de desembre al Casal de Joves. Els menors de 18 anys tindràn l’entrada per 1€ i els majors de 18 per 5€. I comprant l’entrada el mateix dia a taquilla els majors hauràn de pagar 10 €. Caldrà presentar el DNI amb l’entrada abans d’entrar i l’aforament és limitat.

I ja al gener, el dia 1, a les 19h a l’Auditori del Centre Polivalent es celebrarà el tradicional Concert de Cap d’Any d’Abrera Sardanista.

Divendres dia 2, de les 16.30h a les 19.30h, el Patge Reial visitarà el Mercat Municipal d’Abrera.

Dissabte dia 3, de 12h a 14h a la Plaça de la Constitució, el Patge Viu-Viu recollirà totes les cartes dels nens i nenes d’Abrera.

Diumenge dia 4 a la tarda i dilluns dia 5 al matí, a l’Hotel d’Entitats es podrà avisar els patges perquè la nit de reis lliurin els regals als més petits a les seves cases. També se’ls pot avisar trucant al 93 770 34 64 o enviant un correu electrònic a l’adreça patges.abrera@gmail.com.

I el 5 de gener, a partir de les 17.45h, tindrà lloc l’inici de la nit més màgia de l’any amb l’arribada de Ses Majestats els Reis de l’Orient a l’estació de Ferrocarrils d’Abrera.

Dimarts, 23 de desembre de 2014