DISSABTE, 18/08/2018 | 03:01 h

• Fira_de_Santa_Ll_cia

Dissabte, Fira de Santa Llúcia

12/12/2014

Dissabte, des de les 10h fins a les 22h, al carrer Martorell, hi ha instal·lada la Fira de Santa Llúcia de l’Associació d’Empresaris i Comerciants Abrera Comerç. Aquesta fira nadalenca compta amb les parades de productes tradicionals a més d’inflables, rom cremat, màgia al carrer, figures amb globus i el Pare Noël, que repartirà caramels entre els més menuts.

A les 17.00h, a la Sala Municipal, el grup de Teatre del Casal d’Avis presentarà el seu espectacle de varietats musicals en el marc de la iniciativa “Operació Quilo”. El preu de l’entrada és un quilo o un litre d’aliments a benefici de Càritas Abrera.

Diumenge, a les 18h, es celebrarà el berenar-sopar de Nadal del Casal d’Avis d’Abrera al Pavelló d’Esports Municipal, amb ball i música en directe.

Divendres, 12 de desembre de 2014