DIJOUS, 16/08/2018 | 21:54 h

• joves per ocupació

Programa per a millorar la inserció laboral dels joves

4/12/2014

L’Ajuntament d’Abrera tornarà a participar en el programa Joves per l’Ocupació adreçat  a joves en situació d’atur. Aquest programa, impulsat pel Consell Comarcal del Baix Llobregat, té com objectiu  millorar la seva qualificació professional per tal que puguin tenir més oportunitats d’inserció laboral.

Adreçat a joves de 17 a 24 anys amb baixa qualificació formativa i en situació d’atur consta de tutories i formació professionalitzadora de: mosso de magatzem, cuina i restauració, dependent, telemàrqueting, manteniment de jardineria, pintura i electricitat. Està previst que el programa comenci a finals d’aquest desembre o principis de gener.

Hi poden participar joves que no tinguin l’ESO i aquells que tinguin el Graduat, però no han continuant estudiant. Han d’estar inscrits al Pla de garantia juvenil i a l’Oficina de Treball de la Generalitat (OTG).

Els joves que hi estiguin interessats es poden dirigir al Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament (edifici del Mercat Municipal, primera planta. Rambla del Torrentet, 16).

Dijous, 4 de desembre de 2014