DIJOUS, 25/04/2024 | 22:10 h
  • CA

S´engega a Abrera el projecte "Fem xarxa, fem empresa" amb un taller per a emprenedors

24/10/2014

Es posa en marxa el projecte “Fem xarxa, fem empresa”, impulsat per set ajuntaments del Baix Llobregat Nord, entre ells Abrera. El projecte permet oferir un seguit de cursos i tallers gratuïts destinats a empreses i emprenedors de la zona nord de la comarca pensats per potenciar l´esperit emprenedor a través d´eines com el “mètode Canvas", dinamitzar el teixit empresarial a través de “Networking i comunicació 2.0", i potenciar i reforçar les capacitats dels empresaris amb sessions de “coaching” i altres tècniques innovadores con el “mindfulness”.

El primer dels tallers es farà a Abrera el proper dilluns 27 d’octubre a les 10 del matí al Departament de Promoció Econòmica (Rambla del Torrentet, 16).

Fins al mes de febrer s’han programat diversos tallers i accions formatives que es duran a terme arreu dels set municipis que hi participen al projecte com ara Martorell, Esparreguera, Olesa, Collbató, Sant Andreu de la Barca i Sant Esteve Sesrovires.

El projecte està finançat pel Fons Social Europeu, la Diputació de Barcelona i tots els ajuntaments implicats. Per a més informació es pot consultar el web www.moliempresa.cat.

Divendres, 24 d´octubre de 2014