DIVENDRES, 19/04/2024 | 03:23 h
  • df

Nova adjudicació horts socials a la zona de Can Morral

30/4/2014

Aquest dimecres l’Ajuntament d’Abrera ha fet una nova adjudicació d’horts socials a la zona de Can Morral del Riu. En concret s’han lliurat un total de 8 parcel·les més per als veïns que ho havíen sol·licitat (i se sumen a la setantena d´horts ja adjudicats). L’alcaldessa d’Abrera, Maria Soler; i el regidor de Territori i Medi Ambient, Jesús Naharro; ha estat els encarregats de lliurar les claus als seus propietaris.

Per ordre de puntuació, cada adjudicatari ha anat triant la seva parcel·la, d´uns 200 metres quadrats. A part del lliurament de claus del recinte, que és tancat, es proporciona a cada usuari aigua, compost, canyes tallades i un lloc tancat on guardar els estris.

Per optar-hi, entre d’altres requisits, els candidats han de ser veïns d’Abrera, majors d’edat, no disposar de cap altre terreny de conreu i tenir una renda familiar que no superi en cinc vegades el salari mínim interprofessional.

Aquest projecte social és obert a tots els veïns d’Abrera, tot i que pot resultar especialment interessant a la població de més edat (jubilats), a persones que es troben en situació d’atur i a famílies amb dificultats econòmiques.

La finca municipal de Can Morral del Riu comprèn la masia, destinada a equipaments públics; el bosc, zona verda urbana del nou barri de Can Morral; i el terreny agrícola, que és la zona d’espai natural protegit, i on es troben els 72 horts socials.

Dimecres, 30 d´abril de 2014