DISSABTE, 18/08/2018 | 03:00 h

• CARAMELLES PETITS

Diumenge les Caramelles sortiran al carrer per interpretar els cants de Pasqua

16/4/2014

Diumenge dia 20, petits i grans caramellaires tornaran a sortir als carrers d´Abrera, un any més, a celebrar la Pasqua Florida amb la tradicional cantada de Caramelles, les cançons que han estat assajant les darreres setmanes. Enguany, la cantada serà conjunta dels dos grups d´adults i d´infants.

Puntuals, a les 10 del matí, els més petits faran un recorregut amb el trenet pels diferents carrers de la població. L’itinerari començarà al carrer Rebato i recorreran els carrers de la Vila amb parada i cantada de caramelles a la Residència d´Avis Canigó i davant de l´Ajuntament. El recorregut i cantada de caramelles finalitzarà a la plaça de l´Església de Sant Pere als volts del migdia.

Dimecres, 16 d´abril de 2014