DIJOUS, 15/11/2018 | 14:20 h

• urna

S´exposen al públic les llistes provisionals del cens electoral per a les Europees

9/4/2014

Amb motiu de la convocatòria de les Eleccions al Parlament Europeu del 25 de maig, l’Ajuntament informa que fins el proper dilluns 14 d’abril, romandran exposades al públic les llistes provisionals del cens electoral, als efectes que es puguin consultar per tots els interessats.

Les llistes corresponen al Cens Electoral dels Espanyols Residents (CER) i al Cens Electoral d’Estrangers Residents a Espanya (CERE). En cas de reclamació s’haurà d´aportar el DNI, passaport o permís de conduir per a les persones amb nacionalitat espanyola, o bé la targeta de resident o passaport per a les persones estrangeres comunitàries.

Dimecres, 9 d´abril de 2014