DIMARTS, 19/03/2024 | 03:30 h
  • turin02

L´Institut Voltrera tanca el projecte Comenius a Txèquia

3/5/2011

Alumnes i professorat de l´Institut Voltrera es desplaçaran a la República Txeca del 5 al 10 de juny de 2011 per participar a la darrera mobilitat del projecte Comenius que s´està portant  a terme des de l´any 2009 a Abrera. Tots els països implicats en el projecte es trobaran a terres txeques per fer la cloenda d´aquest projecte europeu.

Escoles d´Itàlia, Alemanya, Polònia, Txèquia i Espanya han estat treballant aquests darrers dos anys en aquest projecte que té com a objectiu fomentar el contacte entre els estudiants dels diferents països fent servir l´anglès com a llengua de comunicació a través d´internet i durant les trobades als diferents països implicats.

Durant aquests dos anys els alumnes de l´Institut Voltrera han tingut l´oportunitat de conèixer alumnes d´altres països europeus a les acollides que s´han organitzat a Abrera, als viatges que han fet a la resta de països europeus i a la comunitat virtual especialment creada per a aquest projecte.

A més a més de l´intercanvi cultural que un projecte d´aquestes característiques implica, les diferents activitats programades tenen  com a objectiu  millorar el nivell oral d´anglès dels participants.