DISSABTE, 20/04/2024 | 12:27 h
  • fin

Oferta d´oficial de segona administratiu i d´oficials de tercera de brigada

25/3/2014

L’Ajuntament d’Abrera disposa en aquests moments de dues ofertes d’ocupació pública. D’una banda, es busca un oficial de segona administratiu per realitzar tasques pròpies de recepció i atenció telefònica, informar sobre tràmits i serveis, i donar suport administratiu entre d’altres. Es requereix graduat escolar, eso, FP de primer grau o equivalent o titulació superior i nivell C de català.

També es demanda sis oficials de tercera per a la brigada municipal: dos per a via pública per arranjament de voreres i escorcells, eliminació de barreres arquitectòniques, col·locació de senyalització i pintura viària; dos per a parcs i jardins per la neteja i manteniment d’aquestes zones del municipi; i dos més per a protecció civil, per a la neteja forestal de camins boscos i parcel·les, tasques de prevenció d’incendis, replantació i retirada de deixalles. Es requereix certificat d’escolaritat o equivalent i nivell A de català.

En ambdós casos és imprescindible estar en situació d’atur i inscrit com a demandant en el Servei d’Ocupació de Catalunya. El termini de presentació de sol·licituds s’allarga fins el 7 d’abril, i es poden consultar les bases d’ambdues convocatòries a l´apartat de: treballa a l´Ajuntament-d’interinatge d´aquest web.

Dimarts, 25 de març de 2014