DIJOUS, 28/03/2024 | 20:05 h
  • bombeta llum

Millora en el subministrament elèctric

14/3/2014

Endesa ha invertit 142.000 euros en els treballs de reforma tecnològica de la subestació Abrera amb l’objectiu d’incrementar la qualitat i la continuïtat del subministrament elèctric a 11.500 clients, els quals es troben repartits entre cinc municipis del Baix Llobregat i tres del Vallès Occidental.

L’actuació, que ha finalitzat recentment, ha consistit en substituir més d’un quilòmetre de cablejat del pont de mitja tensió d’un dels tres transformadors que es troben a la instal·lació i que alimenta el mateix municipi d’Abrera, Esparreguera, Olesa de Montserrat, Sant Andreu de la Barca, Sant Esteve Sesrovires, Castellbisbal, Vacarisses i Viladecavalls.

Aquest canvi augmenta de manera notòria la fiabilitat del subministrament elèctric i les obres formen part del pla d’inversions de la companyia amb la finalitat d’assegurar una òptima qualitat del servei als clients.

Divendres, 14 de març de 2014