DIVENDRES, 29/03/2024 | 16:20 h
  • El nostre alcalde, Jesús Naharro, es reuneix amb el subdelegat del Govern a Barcelona, Carlos Pietro

+ 3

El nostre alcalde, Jesús Naharro, es reuneix amb el subdelegat del Govern a Barcelona, Carlos Prieto, per tractar els projectes de millora de l'A-2, la B-40 i la C-55 al seu pas pel municipi

24/3/2021

L'alcalde d'Abrera, Jesús Naharro, s'ha reunit amb el subdelegat del Govern a Barcelona, Carlos Prieto, aquest dilluns 22 de març per analitzar els projectes de millora de diferents infraestructures. Segons el Ministeri de Foment, les millores que s'executarien a les vies de l'A-2 i la B-40 a l'altura del nostre municipi van encaminades a millorar la capacitat de l'enllaç d'Abrera i l'autovia i contempla una actuació de millora al pont que es troba a sobre de l'A-2 i que prové de la C-55, al seu pas per Abrera.

Aquesta trobada ha servit per "tratar el tema de los proyectos que recaen sobre nuestro municipio, en relación a las infraestructuras de la A-2, la B-40 y la C-55", tal i com ha explicat Naharro en declaracions als companys i companyes de Ràdio Abrera.

L'alcalde també ha valorat positivament la reunió, ja que "este proyecto, que va a aprobar inicialmente el Ministerio de Fomento, está sometido a una fase de consultas, y mi intención fue explicarles unos aspectos de este proyecto que podrían mejorarse respecto a la implantación actual que hay en Abrera. La predisposición ha sido buena y ahora entraremos en un nivel técnico para hacer la siguientes valoraciones, y ver qué aspectos pueden mejorar estas estructuras que ya pasan por nuestro municipio y que tienen que tener una nueva dimensión para poder encajar estas tres carreteras".

Jesús Naharro també ha volgut remarcar que ”las inversiones que se produzcan en las infraestructuras que pasan por Abrera, deben ser una oportunidad para mejorar nuestra movilidad y hacerla más segura, así que supervisaremos estas inversiones para que hagan más segura la conducción y más competitivas nuestras empresas".

Finalment, l'alcalde ha explicat que "nosotros nos preocupamos y nos queremos implicar en cualquier proyecto que se quiera realizar en Abrera, y así poder aportar mejoras en nuestro día a día”.

Aprovació inicial del projecte de millora a l’A-2 i la B-40

El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana del Govern de l'Estat Espanyol va aprovar inicialment la setmana passada el projecte de millora de la connexió entre l’A-2 i la B-40, que compta amb un pressupost estimat de 27 milions d'euros, i en els propers dies aquest se sotmetrà a exposició pública. Segons Foment, les millores van encaminades a millorar la capacitat de l'enllaç d'Abrera i l'autovia A-2 al seu pas per Esparreguera.

Els detalls del projecte de traçat per a la millora de la connexió entre les autovies A-2 i B-40, es donaran a conèixer durant les properes setmanes, quan és previst que es faci la seva publicació al Boletín Oficial del Estado. En aquell moment s’obrirà el termini per a presentar al·legacions per part de les administracions i les persones interessades.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ