DIJOUS, 28/03/2024 | 16:19 h
  • Centre Aquàtic Municipal (CAM)
  • Esports - CAM
  • Sala FITNESS del Centre Aquàtic Municipal (CAM)

+ 2

• Sala FITNESS del Centre Aquàtic Municipal (CAM)
  • La salut és cosa de tothom! Mascaretes, distància i mans netes

Noves mesures adoptades al CAM d'Abrera vigents a partir d'avui dilluns 1 de març de 2021

1/3/2021

Després de l’anunci de les noves mesures anunciades pel Procicat, que han entrat en vigor avui dilluns 1 de març de 2021, el Centre Aquàtic Municipal d'Abrera (CAM) ha adaptat els seus serveis i equipaments amb aquestes noves pautes, tot complint amb les màximes garanties de seguretat higiènic-sanitàries respecte a la Covid-19.

Abrera, amb l'esport! A continuació us expliquem els canvis més significatius en la normativa, aplicades als serveis i equipaments del CAM d'Abrera, que són els següents:

D’una banda, hi ha una ampliació en els aforaments a la piscina terapèutica i en totes les activitats dirigides de la graella d’activitats del CAM.

Respecte a l'ús de la mascareta, segueix sent obligatori en tot el recinte, excepte quan s’accedeixi als vasos de les piscines. També és obligatori l’ús de mascareta durant la realització de les activitats en sales, les quals, en alguns casos, han estat modificades i, en d’altres, com ja està implementat, han adaptat la seva intensitat.

A més, amb relació a la realització de les activitats, a partir d'aquesta setmana es realitzaran més activitats a l’exterior. És el cas de l’AeroBox que es realitza els dilluns de 17.50 a 18.40 hores, l’Aeròbic de dimarts i dijous de 9.10 a 10.00 hores, l’Aeròbic de dimecres de 17.50 a 18.40 hores i el Tàbata de divendres de 15.10 a 16.00 hores, totes elles programades inicialment a la Sala Polivalent del CAM ara es duran a terme, puntualment, i sempre que les condicions climatològiques ho permetin, a la Pista 2 dels Frontons Municipals.

En el cas dels vestidors, seguint pautes del Procicat, s’ha de tenir en compte que són d’ús exclusiu per a persones que utilitzin les piscines i que les dutxes dels vestidors romandran fora de servei. Per raons higiènic-sanitàries, les dutxes dels túnels de la zona d’aigües seguiran en funcionament per a ús exclusiu de les persones que utilitzin les piscines. Per aquesta raó, us recordem que les persones que fan ús de la resta d’espais del CAM (Sala Fitness, Sala Polivalent o Sala de Spinning) hauran de venir canviades de casa i, en cas de necessitat, disposaran de taquilles al passadís d’accés als vestidors.

Així mateix, us recordem que, per realitzar qualsevol tràmit, ho podeu fer presencialment al CAM (passeig Estació, 24, Bis) o enviant correu electrònic a cam@abrera.cat contemplant nom, cognoms, DNI i la gestió que sol·liciteu. Per a qualsevol dubte o consulta també podeu contactar per telèfon trucant al 93 770 51 00 en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres de 07.00 a 21.00 hores, dissabtes de 09.00 a 20.00 hores i diumenges de 10.00 a 14.00 hores).

Ampliació de la graella d'activitats

El dilluns 22 de febrer es va implementar una ampliació en la graella d’activitats del CAM, amb noves classes d’AiguaGim, els dilluns a les 19.30 hores i els dijous a les 18.00 hores.

D’altra banda, també s'ha augmentat en una sessió l’AeroBox, els divendres a les 10.20 hores.

Es troben en funcionament les classes presencials de Manteniment Físic, Esports de Sala, Gimnàstica Gent GranTaewkondo i Aigua Saluts, Ball en Línia, Educacions Físiques i Preesportiva amb les màximes garanties de seguretat higiènic-sanitàries respecte a la COVID-19. S'ha ampliat l'activitat d’Spinning fins al 31 de juliol de 2021, amb noves sessions els dimarts a les 13.30 hores i els divendres a les 17.00 hores.

• Consulteu la informació i normativa del CAM en català (fent clic aquí) i castellà (clicant aquí), o la part inferior d'aquesta pàgina.