DIVENDRES, 19/04/2024 | 23:17 h
  • L'amor romàntic? Setmana de l’amor i el bon tracte. Imatge de Ben Kerckx en Pixabay
  • L'amor romàntic? La setmana de l'amor i el bon tracte

• L'amor romàntic? La setmana de l'amor i el bon tracte

L'amor romàntic? El Casal de Joves planteja els mites amb la Setmana de l’amor i el bon tracte

19/2/2021

El diumenge 14 de febrer es va celebrar el Dia de Sant Valentí. Coincidint amb aquesta data, des de la Regidoria de Joventut i la Regidoria d'Igualtat, Feminismes i LGTBIQ+ de l'Ajuntament d'Abrera hem impulsat la Setmana de l'amor i el bon tracte, adreçada als i les joves del nostre municipi, amb la publicació aquesta setmana al perfil d'Instagram del Casal de Joves de jocs i tests que ajudaran a avaluar les relacions de parella.

Sabem de què parlem quan parlem de l’amor romàntic? Coneixem els mites que giren al seu voltant? Ens permeten establir una bona relació de parella? Amb la setmana de l’amor i del bon tracte, des del Casal de joves d’Abrera hem convidat als nois i noies del nostre municipi a qüestionar-se el concepte d’amor, a detectar quan els models que ens transmeten els anuncis, la música o la televisió, són a través de mites poc afavoridors de relacions sanes i respectuoses.

Consulteu les diferents propostes de la Setmana de l'amor i del bon tracte al perfil d'Instagram @casaldejovesabrera.

Respostes en verd? Via lliure!
El Semàfor de les relacions amoroses és una eina per detectar si cal replantejar la nostra manera de relacionar-nos en parella o del que esperem de l’amor.

• Respostes en verd? Genial! Via lliure!
  • Respostes en groc? Alerta! Potser comencen a donar-se indicadors d’una possible relació abusiva.
  • Respostes en vermell? STOP. No es poden permetre les dinàmiques tòxiques.

L'amor romàntic? La setmana de l'amor i el bon tracte

Si necessites ajuda pots acudir al servei d’Igualtat de l’Ajuntament d’Abrera: T. 93 770 29 11 o al mail dones.igualtat@abrera.cat

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ